Retur- & bytteservice

Vi har gjort det nemt at sende varer retur!

Vi tager med glæde imod returneringer og tilbagebetaler varer i deres oprindelige stand inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre.

Returnering

For afsendelse af din returnering, kan du købe Bring retur label til kr. 56,- via linket her (RETUR LABEL).

DAO retur label til 39 kr. – via linket her

Bemærk: det er dine egne oplysninger der skal indtastes ved køb af retur label.

Hvis din returnering godkendes, refunderer vi den pris, du betalte for varen. Returneres hele ordren, refunderes købsfragten ligeledes (hele ordrens beløb).

Reklamation

Hvis det drejer sig om en reklamation bedes du kontakte vores kundeservice.

Ombytning

Du har mulighed for at ombytte til anden farve eller størrelse på vores hjemmesko (modellen kan ikke ændres)
Det oplyses på din retur blanket. Returblanket, klik hér.

Afsendelse

Du har ansvaret for de varer, du sender retur, indtil vi modtager dem. Derfor er det en god idé at få track & trace nummer som bevis for afsendelsen.

Produktet skal returneres pænt, i original emballage. Der må ikke skrives på emballagen eller påsættes mærkater på emballagen.

Bemærk: der skal altid sendes med alm. omdeling når du returnere, da vi ikke modtager pakker fra pakkeshop og ikke pakker sendt pr. efterkrav. Pakker skal sendes direkte til:

HK Medie Group ApS
Tømmergade 15
DK-6830 Nr. Nebel

Udbetaling

Det tager som regel 14 dage, før en returnering er modtaget og behandlet. Når din returnering er blevet behandlet, vil en tilbagebetaling blive udstedt. Vi sender dig en e-mail, når alt er gjort.

Pengene refunderes til det betalingskort der er anvendt ved bestilling. Der vil gå op til 2 bankdage inden pengene er synlige på din konto.

Varer som skal returneres, skal være i original emballage og forsvarligt indpakket.

Som kunde hos os, skal du selv betale for returfragten.

Download retursedlen her: returseddel 

Download reklamationssedlen her: reklamationsseddel

For afsendelse af din returnering til Satana.dk, kan du købe en retur label til kr. 56,- via linket her (RETUR LABEL).

Bemærk: det er dine egne oplysninger der skal indtastes ved køb af retur label.

Alle forsendelser til Shus.dk skal ske med omdeling, vi henter ikke din pakke på posthuset.

Shus.dk
HK Medie Group ApS
Tømmergade 15
DK-6830 Nørre Nebel

Når varen er modtaget retur, og den er blevet kontrolleret, refunderes købsprisen til din konto/ indenfor maksimalt 14 dage. Vi refunderer pengene til samme betalingskort som blev anvendt ved købet. Bemærk det kan tage op til 2 bankdage før pengene er gået på din konto.

En retur kan tage op til 14 dage at behandle efter modtagelse. Bemærk at du som kunde selv er ansvarlig for at vi modtager pakken/varerne. Gem track and trace, så pakken kan følges, så du kan fremvise bevis for returneringen. Venligst afsend returvareren hurtigst muligt og senest 14 dage efter, du har fortrudt.

Bemærk: Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet fordi:

  • du reelt har taget varen i brug
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
  • du har håndteret varen på en anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varens art, egenskaber mv.
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.

Det er vigtigt for os, at de varer du modtager, er fejlfri ved leveringen. Du har 2 års reklamationsret på samtlige produkter på fabrikations- og materialefejl (mangler). Al handel på Shus.dk er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne.

Hvis du mod forventning skulle modtage en defekt vare, så bedes du kontakte vores kundeservice kontakt@shus.dk eller Tlf. 25 94 24 84 (mandag 10.00-12.00, tirsdag-torsdag 10.00-14.00, fredag 09.00-12.00) hurtigst muligt og give en detaljeret beskrivelse af fejlen, meget gerne med billede-dokumentation af problemet hvis muligt.

Efterfølgende vil det være muligt at få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette forudsætter selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Bemærk: ved reklamationer, kontakt altid først vores kundeservice afdeling.

Lovgivningen siger at man skal reklamere indenfor “rimelig tid”. Vi anbefaler at vores kunder reklamere så hurtigt som muligt, så vi sammen kan få løst fejlen hurtigst muligt.

Retur & reklamationspolitik er senest opdateret 11-01-2023